V rámci zpřehlednění svého BLOGu jsem se rozhodl vyčlenit sekci citací do samostatného BLOGu. S oblibou cituji jiné zdroje, které však nemusí být volně přístupné na webu, zejména pak plné texty mého oblíbeného týdeníku EURO. Aby tyto texty nečinily můj BLOG nepřehledným, budu je umísťovat sem, no a v příspěvcích na hlavní stránce (BLOG: Radek Králík Novotný) jen vkládat odkazy na tyto citace... Toť můj novoroční dárek čtenářstvu... (31.12.2009)

sobota 27. července 2013

Sako ze sametu - text písně

Sako ze sametu

Mám sako ze sametu, už z něho nevymetu prach,
po kapsách zátky z piva, to když jsem ještě míval strach,
občas nás nechali i zahrát a my na klopě placku „Havel na Hrad“ hráli jsme,
na duši zbyly šmouhy a skončil ten náš dlouhý tah.

Míjejí nás dny po dni a já jdu po Národní a nic se neděje,
nahlížím do Laterny, jestli tam Jirka Černý zase je,
a nikde nikdo z těch co byli tam pod Václavem v oné chvíli, kdy Václav
přilbici strhl z čela a na náměstí zněla píseň, že krásně je.

Říkali z televize, že přišel velké krize den,
jakápak sakra krize, to tu jde jen o peníze všem,
kde se ztratila slova o naději, o tom, že zázraky se dějí, když člověk chce,
a prachy přijdou potom a život není o tom jen.

Za rukáv tma mě tahá, jdu od nádraží Praha - Střed,
s nákupem za pár kaček, silonový sáček a v něm pár propriet,
ve flaškách a že jich tu bylo se všechno víno proměnilo ve vodu,
a na Letenské pláni chystají staří páni slet.

Mám sako ze sametu, už z něho nevymetu prach…

Žádné komentáře:

Okomentovat